Welkom!

Welkom op de site van de Hofkerk, de protestantse kerk in Oldenzaal!

In de Hofkerk geloven we in God en daarmee in de medemens. We beleven ons geloof met handen, hart en hoofd. We willen de medemens dienen met aandacht en ondersteuning, het leven samen vieren en het overdenken. Onze drijfveer is het geloof in God en Jezus met als leidraad de verhalen uit de bijbel. Vanuit onze geloofsvisie willen wij deel uitmaken van de samenleving en zoeken wij naar verbindingen met anderen. Wij hopen daarom dat de Hofkerk ook iets voor u kan betekenen!

Op deze website vindt u informatie over de Hofkerk. Via het menu kunt u o.a. actuele berichten raadplegen, het rooster van de kerkdiensten vinden en meer lezen over de geschiedenis van onze kerk. Ook kunt u hier ons kerkblad, “de Hofstem” downloaden.

Neemt u ook eens een kijkje in ons Beleidsplan, of “like” ons op Facebook.

Alvast hartelijk dank voor uw interesse in onze gemeente. U bent van harte welkom!