Cultuurhuis de Hof – Finalisten en jaren 70 in de Hoffelijke Serie

08-12-2017|20:00 - 22:00

€12,50

Voor de finalisten van de Christenhusz Theaterprijs krijgt de spannende finale van 22 november jl. een vervolg, in de vorm van de ‘Hoffelijke Serie’.

OLDENZAAL – Finale Christenhusz Theaterprijs in Stadtheater De Bond.
FOTO: Robin Hilberink RH20171122

Deze bestaat uit 5 voorstellingen per seizoen, in Cultuurhuis de Hof aan de Ganzenmarkt 9, 7571 CD, te Oldenzaal.

De avonden worden georganiseerd door Muziek Theater Bureau Mélange en zijn bedoeld om jong talent uit Salland en Twente een podium te bieden.
De jonge artiesten zullen afwisselend optreden met talenten die reeds een min of meer professionele status hebben bereikt.

De eerste voorstelling vindt plaats op 8 december a.s. aanvang; 20.00 uur, m.m.v. de winnaar van de talentprijs 2017, cabaretier Jeffrey Kleine Koerkamp uit Lettele, de winnares van de publieksprijs zangeres/pianiste Laura de Bruijn uit Oldenzaal, met haar vaste begeleider gitarist Leo Mulder, en het jaren ’70 trio Jenn Vocals uit Amsterdam.

Door de mix van kleinkunst, blues, pop en muziek uit de veelkleurige jaren ’70 belooft het een avond te worden met een afwisselend karakter en natuurlijk JONG TALENT!

Kaarten à € 12,50 (incl, koffie/thee) zijn te koop/bestellen bij:

Boekhandel Broekhuis,

In den Vijfhoek te Oldenzaal,