Cultuurhuis de Hof – Kerstconcert Muz’ en Scène

17-12-2017|15:00 - 17:00

€10

Anders dan anders – indrukwekkend – vrolijk – kippenvel – ontspannen – ontroerend – leuk – intiem.

Dit alles is van toepassing op het Kerstconcert dat Muz’ en Scène, voor het eerst in het Cultuurhuis de Hof in de Hofkerk in Oldenzaal, geeft. Zowel vrolijke als ingetogen Kerstliederen uit vele landen zult u horen: Amerikaans, Engels , Duits, Latijns, Zweeds, Frans en Oekraïens.

De viering van het Zweedse Luciafeest, ook een feest van het licht, is niet het enige waarin de Kerstconcerten van Muz’ en Scène verschillen van de andere. Ze worden niet alleen gezongen, maar deels ook geacteerd. De herders zijn er, de drie koningen, de Lucia-meisjes met de stalknecht Staffan. Het is een concert voor ieder die van Kerst houdt, kerkelijk of niet. Aan het eind krijgen de gasten traditioneel  Zweedse glögg(gluhwein) en pepperkakor (koekjes) na de viering van het Luciafeest.

Met dit concert in de Hofkerk komt een droom van Muz’ en Scène uit om ook de Oldenzalers kennis te laten maken met ons internationale kerstconcert.

De voorstelling is mede mogelijk gemaakt door de financiële steun van het Boeskoolfonds en Stichting Cultuurfonds de Hof.

17-12-2017
€10