Hofavond – Over de spiritualiteit van de Zwanenhof en de door onszelf beleefde spiritualiteit.

12-02-2020|20:00 - 21:00

Gratis

Dit seizoen is het thema van de Hofavonden ‘Ruimte’. Spreker op de komende Hofavond is theologe Susan van Os. Zij is één van de voorgangers bij de regionaal bekende Zwanenhofvieringen die altijd in Zenderen werden gehouden. Tijdens deze avond zal ze vertellen over het ontstaan en de ontwikkeling van de vieringenMet name de achterliggende spiritualiteit en de ontwikkeling ervan door de jaren heen krijgt aandacht tijdens haar lezing. Na de pauze is er gelegenheid om in dialoogvorm met elkaar in gesprek te gaan over ieders persoonlijke beleving van spiritualiteit. En ook over wanneer ieder voor zichzelf tijdens diensten/vieringen en/of andere momenten ‘innerlijke ruimte’ ervaart. Wat brengt jou dat? En wat is daarvoor bij jouzelf of in je directe omgeving nodig?

Van harte welkom op woensdag 12 februari op de Hofavond in de Hofkerk te Oldenzaal.

Aanvang: 20.00 uur. Vanaf 19.45 uur staan koffie en thee klaar.

12-02-2020
Kosten: