Kerstavond – m.m.v. Scaramouche o.l.v. Geert Christenhusz

24-12-2014|22:00 - 23:00

Kerstnacht in de Hofkerk met Scaramouche

De kerstnachtviering in de Hofkerk wordt dit jaar, evenals vorig jaar, muzikaal opgeluisterd door het koor Scaramouche o.l.v. Geert Christenhusz. Het is tevens de laatste keer dat het koor onder deze naam en onder leiding van deze dirigent optreedt.

De kerstnachtviering begint op woensdag 24 december om 22.00 uur, voorafgegaan door een klein concert in kerstsfeer met kerstmuziek uit verschillende landen en in verschillende stijlen en genres, om in de juiste stemming te komen. Dit concertgedeelte begint om ca. 21.20 uur.

In de dienst, die als thema heeft ‘Een engel in Oldenzaal’, is dominee Jan Bos voorganger en worden koor en gemeente begeleid door Koos Schollaardt (orgel) en Geert Christenhusz (piano).  Iedereen is van harte welkom!

Voorganger   Organist
Ds. J. Bos   Dhr. J. Schollaardt