• Dit evenement is voorbij.

Kerstconcert Muz’ en Scène – “A Wonderful Christmas Time!”

16-12-2018|15:00 - 17:00

€10

“A Wonderful Christmas Time!” is de naam van het Kerstconcert dat Muz’ en Scène ook dit jaar weer verzorgt in de Hofkerk in Oldenzaal. Na het grote succes van vorig zal het ook nu weer een afwisselende, vrolijke, ontspannen, ontroerende en sfeervolle uitvoering worden.

Je zult Kerstliederen in vele talen horen: Amerikaans, Engels, Duits, Latijns, Zweeds, Frans en Oekraïens. Een speciale plek krijgt de viering van het Zweedse Lucia-feest, compleet met Lucia-meisjes en de stalknecht Staffan en zijn maten.

De zangers en zangeressen van Muz’ en Scène zingen niet alleen, ze acteren ook: de herders en de drie koningen komen voorbij. De Lucia-viering, het feest van het Licht, brengt alle bezoekers in kerstsfeer.

Na afloop nodigt Muz` en Scène je graag uit voor de traditionele Zweedse glögg (glühwein) en pepperkakor (koekje).

Datum:
16-12-2018