• Dit evenement is voorbij.

AFGELAST – Krokusconcert van het EBKK en Radujsja

14-03-2020|20:00 - 22:00

€10

In verband met het Coronavirus (COVID-19) is het concert afgelast

Krokusconcert van het EBKK en Radujsja op zaterdag 14 maart in de Hofkerk

Russische en Byzantijnse klanken zijn te horen in de Hofkerk tijdens het Krokusconcert van het Enschede’s Byzantijns Kozakkenkoor en het Overijssels Russisch Vrouwenkoor Radujsja op zaterdagavond 14 maart.

Het in 1987 opgerichte EBKK heeft opgetreden in binnen- en buitenland. Het bijzondere geluid van het kozakkenkoor met enkele uitstekende solisten maakt hen tot een uniek mannenkoor met een goede balans tussen de vier stemgroepen.

Radujsja vierde vorig jaar haar tien-jarig jubileum met als hoogtepunt een concert in de Hermitage te Amsterdam.

Beide koren voeren u tijdens dit kleurrijke krokusconcert mee naar de wonderschone wereld van de Russische volksmuziek. Te horen zijn o.a. kozakkenliederen en Russisch orthodoxe liederen en beide koren laten het publiek kennis maken met de Russische ziel. Alles a capella gezongen onder leiding van Adelya Rakhimova en Paul Kempers.

Zaterdag 14 maart in de Hofkerk.

Aanvang 20.00 uur, zaal open 19.30 uur.

Kaarten zijn in de voorverkoop voor € 10,00 verkrijgbaar bij VVV Oldenzaal, Primera (Driehoek), via www.radujsja.nl, bij de koorleden van beide koren en voor aanvang van het concert € 12,00.

Datum:
14-03-2020