Rommelmarkt

D

e eerste rommelmarkt die de Hofkerk heeft georganiseerd was een groot succes, vooral dankzij de vele vrijwilligers die zich hier samen volop voor ingezet hebben. Maar natuurlijk ook vanwege de vele bezoekers; al voordat om 09.00 uur de deuren opengingen stonden er tientallen mensen te wachten voor het hek. De hele dag door was er veel belangstelling voor de zelfgebakken pannenkoeken, de vele boeken, de diversiteit aan speelgoed en huishoudelijke artikelen en alle andere spullen die de afgelopen maanden werden aangeleverd. Om twaalf uur werd er een veiling gehouden met een paar pronkstukken die flink wat geld hebben opgebracht. In totaal heeft de rommel- en boekenmarkt het geweldige bedrag van 3500 euro opgeleverd. Hiervan gaat een derde deel naar het Hospice Holos. Het resterende gaat de kerk zelf gebruiken voor de organisatie van activiteiten. Vanwege het succes zijn we van plan volgend jaar weer een rommel- en boekenmarkt te organiseren.