Verhuur Hofkerk

Verhuurmogelijkheden Hofkerk

D

e Hofkerk is geschikt voor (religieuze) vieringen en evenementen met een cultureel en of maatschappelijk doel. Deze pagina informeert u over de mogelijkheden. Naast de genoemde tarieven is er een energietoeslag van toepassing. Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier voor meer informatie.

Informatie Zalen

Grote zaal

De Grote Zaal is geschikt voor maximaal 350 mensen en wordt gebruikt voor vieringen, muziekuitvoeringen, seminars, uitvaarten en huwelijken (ook met niet-religieus karakter), en andere grote bijeenkomsten. De inrichting van het podium kan in overleg aangepast worden.

• Grote Zaal

Starttarief €235,- per dagdeel
  • Uitstekende akoestiek

• Licht- en geluidinstallatie

• Beamer

• Vleugel

• Orgel

Keukenhof

De Keukenhof is voor een opstelling met stoelen en tafels beschikbaar voor maximaal 20 personen.

Deze zaal is daarom zeer geschikt voor bijvoorbeeld een vergadering, training, muziekrepetitie, presentatie of filmvertoning.

De inrichting van de Keukenhof is flexibel. De tafels en stoelen in de Keukenhof kunnen gemakkelijk anders opgesteld worden, er zijn extra stoelen aanwezig.

• Keukenhof

Starttarief € 105,- per dagdeel
  • Beamer

• Geluidsiinstallatie

• Internetverbinding (WiFi)

• Piano

Bovenhof

De Bovenhof bevindt zich op de 1e verdieping en is in traditionele opstelling geschikt voor maximaal 12 personen. De inrichting is flexibel en zeer geschikt als instructieruimte, of meditatieruimte en ook geschikt als nevenruimte bij een vergadering of training.

• Bovenhof

Starttarief € 50,- per dagdeel
  • Internetverbinding (WiFi)

• Beamer (vanaf 2021)

Catering

Drank Prijs/stuk
Kop koffie/thee €1,50
Frisdrank (glas) €2,00
Wijn (glas) / Bier (pijpje) €2,50

Voor zoete en/of hartige versnaperingen maken we graag een prijsopgave.

Speciale gelegenheden | Rouw- en trouwdiensten

Doel Tarief
Huwelijksviering in de Hofkerk, waarbij minimaal 1 van de a.s. echtelieden lid is van de gemeente € 430
Indien geen van beide toekomstige echtelieden lid van de gemeente is € 595
Speciale dienst (bijv. huwelijk) buiten de gemeente waarbij alleen predikant (en eventueel een ouderling)van de Hofkerk aanwezig is; extra
reiskosten worden in rekening gebracht
€ 325
UITVAARTDIENST in de Hofkerk, indien de overledene lid is van de gemeente € 495
UITVAARTDIENST in de Hofkerk, indien de overledene geen lid van de gemeente is € 685
Dienst met uitvaartplechtigheden waarbij predikant of kerkelijk werker
voorgaan, maar zonder een dienst in de Hofkerk, lid:
(plus reiskosten predikant/pastoraal werker en ouderling)Dienst met uitvaartplechtigheden waarbij predikant of kerkelijk werker
voorgaan, maar zonder een dienst in de Hofkerk, geen lid:
(plus reiskosten predikant/pastoraal werker en ouderling)

€ 375

€ 485

voor bezoek aan het crematorium/ de begraafplaats binnen de gemeente Oldenzaal niet in
samenhang met de verzorgde uitvaartdienst worden kosten in rekening gebrachtvoor bezoek aan begraafplaats buiten Oldenzaal in samenhang
met de verzorgde uitvaartdienst worden kosten in rekening gebracht: dit zijn:
reiskosten predikant/pastoraal werker en ouderling (km vergoeding)
tegemoetkoming werkuren predikant/pastoraal werker
€ 55
Gebruik streaming 1 camera
genoemde prijzen gelden per dagdeel. Indien nabestaanden
een bijzondere inbreng verlangen of speciale wensen hebben
dan worden daaraan verbonden extra kosten doorberekend.
€82,50

Huur van de kerkzaal voor bijeenkomst of condoleance

condoleance bijeenkomsten lid. exclusief koster per uur en schoonmaak
condoleance bijeenkomsten niet lid. exclusief koster per uur en schoonmaak
huur kerkzaal per dagdeel. exclusief koster per uur en schoonmaak
koster per uur
schoonmaak

€ 410

€ 275

€ 330

€ 258

€27.50

€ 66

De bovenstaande prijzen gelden per dagdeel. Eén dagdeel is 4 uur.

Indien het bruidspaar (i.g.v. huwelijk) of de nabestaanden (i.g.v. uitvaart) een bijzondere inbreng verlangen, dan worden de daaraan verbonden extra kosten doorberekend. Dit geldt ook voor de (eventuele) extra salariskosten van predikant, kerkelijk werker of koster.

Indien er sprake is van een plechtigheid in een gemeente buiten Oldenzaal, dan worden de extra reiskosten en reistijden in rekening gebracht.

Verhuur aan particulieren (per dagdeel)

Voor een lid van de Hofkerk geldt het volgende:

Type Tarief
Viering met predikant voor bijv. voor herbevestiging huwelijk, jubileum of iets dergelijks € 410

N.B. speciale wensen worden apart in rekening gebracht, evenals de uren die de koster extra moet maken

Contactformulier

Uw naam (verplicht)